autorizatie de mediu

Autorizatie De Mediu 2024

Pentru anumite activitati comerciale din industria alimentara si non-alimentara este nevoie de o autorizatie de mediu pentru a putea functiona in legalitate si pentru a putea obtine acordul de functionare emis de Primaria de pe raza careia va desfasurati activitatea.

De exemplu, un restaurant care are peste 100 de locuri are nevoie de un aviz de mediu, iar o locatie care are sub 100 de locuri are nevoie doar de o negatie mediu.


Oferim posibilitatea clientilor nostri sa obtina ieftin, simplu si rapid autorizatia de mediu sau negatia de mediu dupa caz.

Serviciile noastre nu se adreseaza doar unitatilor de alimentatie publica, oferim consultanta pentru autorizarea de mediu si pentru alte activitati cum ar fi: spalatorii auto, service-uri auto, vopsitorii, platforme industriale, parcari, in general orice activitate comerciala care genereaza ape reziduale contaminate cu hidrocarburi sau grasimi vegetale si/sau animale.

 

Daca va intrebati ce acte sunt necesare pentru obtinerea unei autorizatii de mediu in anul 2024, APM (Agentia pentru Protectia Mediului) pe raza careia va desfasurati activitatea solicita in procesul de autorizare o serie de documente care sa ateste ca activitatea beneficiarului intra sub incidenta legislatiei de mediu in vigoare si ca acesta se poate autoriza.

Intrebari frecvente

  • Intrebare: Cand am nevoie de o negatie de mediu?
  • Raspuns: Negatia de mediu este necesara atunci cand activitatea beneficiarului se incadreaza sub limitele impuse de legislatia de mediu in vigoare. Exemplu: Un restaurant cu mai putin de 100 de locuri pe scaun are nevoie de o negatie mediu. Daca se depasesc acele 100 de locuri pe scaun atunci restaurantul are nevoie de autorizatie de mediu.

In cazul in care, ati hotarat sa colaborati cu firma noastra pentru obtinerea unui aviz de mediu, consultantul care se va ocupa de dosarul Dvs. va pune la dispozitia Dvs. lista cu acte necesare pentru obtinerea autorizatie de mediu. De asemenea, ne vom asigura ca efortul din partea Dvs. pe durata procesului de autorizare sa fie minim.

Aviz De Mediu

Dupa modificarile legislative din 2021, 2022, 2023 procedura de obtinere a avizului de mediu a devenit mai complicata. Actele necesare pentru obtinerea avizului de mediu variaza in functie de domeniul de activitate supus autorizarii. De asemenea termenul de solutionare a dosarelor de autorizare variaza in functie de oras.

De exemplu, cererile de autorizare depuse la APM Ilfov sau APM Bucuresti vor fi solutionate mai greu de functionarii statului, decat cererile depuse la APM Galati datorita volumului mare de dosare depuse spre autorizare.

O alta modificare legislativa importanta, legata de autorizatia de mediu este reprezentata de viza anuala pe care trebuie sa o obtina beneficiarii autorizatiilor de mediu. Daca in trecut autorizatiile de mediu aveau o valabilitate de 10 ani sau 5 ani dupa caz, in prezent este necesara obtinerea unei vize anuale pentru pastrarea valabilitatii acordului de mediu.

Pentru acesta viza anuala se percepe o taxa si se fac o serie de formalitati birocratice. Lipsa acestei vize anuale duce la suspendarea acordului de mediu.

Reinnoire / Revizuire / Prelungire Autorizatie Mediu

Procedura de reinnoire a autorizatiei de mediu nu este la fel de complicata ca si autorizarea initiala, insa ANPM solicita beneficiarilor o serie de clarificari legate de evolutia activitatiilor comerciale si impactul acestora asupra mediului.

Oferim clientilor servicii de reinnoire / revizuire / prelungire a avizului de mediu. Practic, clientul pune la dispozitia noastra o serie de acte si documente iar noi ne ocupam de intreg procesul de reinnoire a acordului de mediu.

In cazul in care aveti o situatie care nu se incadreaza in cele mentionate mai sus, va recomandam sa ne contacti pe email sau telefonic pentru a gasi o solutie pentru problema Dvs. Colaborand cu noi, aveti garantia unor servicii de calitate personalizate pe nevoile fiecarui client in parte.