contract neutralizare deseuri animale sncu

Contract neutralizare deseuri animale tip SNCU

Contractul de neutralizare deseuri de origine animala si non-animala tip SNCU a venit ca o completare a gamei de servicii oferite de firma noastra clientilor nostri. Oferim posibilitatea clientilor nostri sa obtina ieftin, simplu si rapid toate actele necesare pentru intrarea in legalitate si obtinerea autorizatiei sanitar veterinare.

Contractul de neutralizare deseuri de origine animala este impus de legislatia romaneasca in vigoare si este o conditie principala a planului Haccp. Fara acest contract, incheiat cu o firma autorizata de Directia Sanitar Veterinara, operatorii economici care activeaza in domeniul alimentatiei publice risca amenzi foarte mari si chiar suspendarea autorizatiei de functionare.

Conform legislatiei sanitar veterinare si siguranta alimentului, operatorii economici care activeaza in industria alimentatiei publice nu au voie sa arunce deseurile de origine animala sau non-animala la gunoi ci trebuie sa predea aceste deseuri spre incinerare unei firme specializate si autorizata de ANSVSA . Contractul de neutralizare deseuri sa impus ca o necesitate datorita gradului mare de poluare, la nivel national, a apelor si a solului cu deseuri animale sau non-animale. Astfel orice operator economic care activeaza in industria alimentatiei publice si care prin activitatea lui genereaza deseuri de origine animala si non-animala trebuie sa incheie un contract de neutralizare cu o firma specializata in eliminarea acestor deseuri. Asiguram servicii de neutralizare deseuri S.N.C.U categoria 3 atat in Bucuresti si Ilfov cat si la nivel national.

Mai jos puteti gasi informatii depsre procedura de semnare a contractului de neutralizare si costurile aferente acestui contract. Pentru comenzi sau informatii ne puteti contacta la numerele de telefon din sectiunea contact sau pe adresa de email

Ce trebuie sa stii?

Societatile comerciale care activeaza in domeniul alimentatiei publice nu pot functiona in legalitate daca nu au incheiat un contract de neutralizare deseuri animaliere cu o firma autorizata

Lipsa unui astfel de contract se traduce in amenzi care pot ajunge chiar si la 150.000 Ron si dosar penal si amenda penala daca se constata o contaminare grava

Dupa semnarea contractelor, vom elibera toate documentele necesare firmei Dumneavoastra pentru controalele efectuate de Directia Sanitar Veterinara si Primarii

Serviciile noastre se adreseaza restaurantelor de orice tip, magazinelor alimentare, supermarket-urilor, fabricilor, primariilor, cabinetelor veterinare, etc. in general oricarui operator economic care activeaza in domeniul alimentatiei publice sau care prin activitatea sa genereaza deseuri animaliere

In cazul in care nu aveti sediul in Bucuresti sau Ilfov contractele se pot semna si pe email. Un reprezentant al firmei noastre se va asigura ca nu intampinati dificultati

 

Procedura de semnare a contractelor

Pentru a putea semna contractul de neutralizare este necesar sa ne transmiteti datele de facturare ale firmei Dvs. si adresa exacta unde doriti sa ne prezentam pentru semnarea contractelor. Puteti transmite aceste date apasand butonul verde “COMANDA SERVICIU” si completand formularul de comanda, pe email sau telefonic. In momentul in care am primit datele vom emite contractele iar in maxim 24 ore un reprezentant al firmei se va prezenta la adresa specificata in comanda pentru semnarea contractelor.

Colaborand cu firma noastra aveti garantia unor servicii de calitate cu un grad ridicat de personalizare. De asemenea serviciile noastre sunt conforme cu cerintele DSV si asigura intrarea in legalitate a clientilor nostri si ii protejeaza de amenzi sau alte situatii neplacute.

 

Cat costa?

 
Cost contract:    270 Ron/An (TVA Inclus)
 
Eliminare categoria I / II / III:    3.2 Ron/Kg (TVA Inclus)
 
Cost transport Bucuresti/Ilfov:     0 Ron/Km (TVA Inclus)
 
Cost transport provincie:     1 Ron/Km (TVA Inclus)


 

Comanda Serviciu